Photobucket W3lc0mE Photobucket about YUKA PhotobucketQdollyghos7@live.com.my

跟随我 爱尤卡

Monday, March 5, 2012

是时候成熟了... ...


再次回到自己伤心地带
虽然不知道有谁经过看看我的日记
但是我还是选择持续我的 部落格
我的生活 朋友 家人 情人
通通在这里出现过
但 唯一不一样的是 改变 了很多
很多事 都变了

从头把我的部落格看篇了
发现我的生活 因你们 变得多姿多彩
感谢你们 每一个 同我在一起的人
每一个 爱我的人

如今我一个人 想念你们了
可是我不想放弃在这里的生活
好像回到马来西亚
我不甘心没有成就 回到了妈咪身边
当初妈咪用了那么多的眼泪 向我留下
我还是坚决离开了
那晚起 我告诉自己要赚多多多多的钱给他们

昨天 我喝了酒
好想就这样醉下去
烦恼 通通走开
让我可以嘻嘻哈哈的大笑一次
就那么一秒 我也甘愿

这里的生活 每天做工 还是做工
过得很忙碌
很累
但是 只要我想到以后的日子
心情就好多了
默默的为自己加油

只想说我必须 成熟 了
只想在今年把我的新屋 攻完
这样我的愿望就成真了
21岁拥有自己赚钱攻的家 

想在这里告诉妈咪
mami , u r the only energy that makes me fully charged for mine every day in singapore. so please don't ask me to go back yet , give me another 3 or 5years. i know that when u saw this massage u will drop yr tears again because of me. i don't dare to tell u when v skype , i just want u to know that yr girl had grows. don't worry about her , time will passed and i will be back and stay with u <3 love u mom! muackss! 

等我。妈咪

No comments:

Post a Comment